AutoShkolla
Online
Testet
Rreth nesh
Shqipëri
Kosovë
Maqedoni e Veriut
Северна Македонија
Shqipëri
Kosovë
Maqedoni e Veriut
Северна Македонија
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
1 nga 40
1 pikë
Tahografi tregon vetëm kohën e pushimit të drejtuesit të mjetit
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
2 nga 40
1 pikë
Me destinacion të mjetit kuptohet vendin ku mjeti duhet të shkojë për të bërë transportimin e një malli të caktuar
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
3 nga 40
1 pikë
Transporti i prodhimeve bujqësore për në fabrika përfshihet në llojet e mallrave që transportohen për llogari të vet brenda vendit dhe që nuk kanë nevojë për certifikatë transporti
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
4 nga 40
1 pikë
Në lejen e qarkullimit të kamionit shënohet emri i subjektit fizik ose juridik që ka mjetin në pronësi
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
5 nga 40
1 pikë
Autoriteti kompetent që lëshon certifikatën (ose licencën) për transportin ndërkombëtar të mallrave të rrezikshme është ministria përgjegjëse për transportin
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
6 nga 40
1 pikë
Kur qarkullohet me autotren, drejtuesi i tij duhet të mbajë me vete edhe policën e sigurimit të detyruar të rimorkios
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
7 nga 40
1 pikë
Pas një aksidenti rrugor që ka vetëm dëme materialë duhet të vendoset menjëherë mjeti mbi trotuar
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
8 nga 40
1 pikë
Kur i dëmtuari paraqet gjendje shoku duhet të shtrihet me gjymtyrët e poshtme të ngritura nga trupi
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
9 nga 40
1 pikë
Për të hequr nga mjeti rrotën me gomën e dëmtuar dhe për të vendosur rrotën rezervë, duhet që, pas vendosjes së saj të bëhet ulja nga kriku dhe pastaj të montohen dadoçekët
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
10 nga 40
1 pikë
Shpejtësia maksimale e lejuar e një kamioni me peshë të përgjithshme deri në 12 ton në rrugët urbane është 40 km/orë
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
11 nga 40
1 pikë
Autotrenat dhe gjysmërimorkiatorët (përfshi ngarkesën) lejohet të kenë lartësi mbi 4 metër
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
12 nga 40
1 pikë
Shpejtësia e lëvizjes së mjetit në kthesë duhet të jetë jo më e madhe se 90 km/orë kur largësia e fushëpamjes është 81 metër
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
13 nga 40
1 pikë
Kur është e nevojshme të përdoret harta rrugore, drejtuesi i mjetit duhet të marrë hartën e shtetit ku bëhet udhëtimi
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
14 nga 40
1 pikë
Në sigurinë e lëvizjes së një kamioni në kthesë ndikon pozitivisht lartësia e madhe e qendrës së gravitetit të kamionit
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
15 nga 40
1 pikë
Ngarkesa në rimorkio duhet të fiksohet dhe sistemohet në mënyrë të tillë që të dalë jashtë karrocerisë në pjesën e pasme deri në 30% edhe pse kalon përmasat e lejuara
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
16 nga 40
1 pikë
Rimorkiot janë mjete që mund të shërbejnë edhe për transport pasagjerësh
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
17 nga 40
1 pikë
Kur drejtuesi i automjetit bën lidhjen e rimorkios me kamionin duhet të bëjë lidhjen e linjave të ajrit të sistemit të frenimit të mjetit tërheqës me atë të rimorkios
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
18 nga 40
1 pikë
Për të bërë shkëputjen e tërheqësit nga gjysmërimorkioja duhet bërë shkëputja e linjës së ajrit të frenave, para aktivizimit të mekanizmin të qëndrimit
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
19 nga 40
1 pikë
Friksioni është mirë të shtypet shpesh për të zvogëluar distancën e sigurisë me mjetin para
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
20 nga 40
1 pikë
Friksioni hidraulik punon me vaj hidraulik i cili duhet të ndërrohet periodikisht
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
21 nga 40
1 pikë
Motorët me djegie të brendshme janë vetëm me dy kohë
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
22 nga 40
1 pikë
Në motorin diesel, cikli i punës i të cilit realizohet në katër kohë, gjatë shtypjes bëhet djegia e lëndës djegëse
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
23 nga 40
1 pikë
Lidhja e boshtit të shpërndarjes së gazrave me boshtin motorik duhet të realizojë vënien në fazë të motorit
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
24 nga 40
1 pikë
Turbokompresori, në motorët me djegie të brendshme, nuk ka ndikim në fuqinë e motorit
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
25 nga 40
1 pikë
Siguresat janë pjesë e sistemit elektrik të automjetit që mbrojnë sistemin elektrik nga mbingarkesat
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
26 nga 40
1 pikë
Motori me djegie të brendshme i automjetit mund të nxehet në mënyrë të menjëhershme nëse termostati nuk funksionon
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
27 nga 40
1 pikë
Stabilizatorët e automjetit rrisin animin e karrocerisë, ne rastin e vendosjes jo të rregullt të ngarkesës
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
28 nga 40
1 pikë
Numri 154, në gomën me shënimin 315/80 R 22.5 154/150 M, tregon se shpejtësia e lejuar për gomën është 154 km/orë
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
29 nga 40
1 pikë
Kur gomat e automjeteve janë të konsumuara në batistradë mund të bëhet thellimi mekanik i luleve
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
30 nga 40
1 pikë
Kapja e gomave të mjetit me rrugën zvogëlohet kur janë konsumuar lulet e tyre
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
31 nga 40
1 pikë
Për të garantuar sigurinë në qarkullim të mjeteve dhe për të shmangur aksidentet, ndër të tjera është e nevojshme të rrisim presionin e gomave sepse përmirësohet ftohja e motorit
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
32 nga 40
1 pikë
Kompresori i ajrit, në sistemin e frenimit me ajër (pneumatik), nuk prodhon ajër nëse ka filluar konsumimi i fashove elastike të pistonit
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
33 nga 40
1 pikë
Sistemi ABS (kundër bllokimit të rrotave) funksionon vetëm kur përdoret pedali i friksionit
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
34 nga 40
1 pikë
Defektimi i një elementi të sistemit të drejtimit ndodh më shpesh gjatë lëvizjes në rrugë të drejtë
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
35 nga 40
1 pikë
Nga mosfunksionimi i mirë i frenave, gjatë frenimit mund të ndodhë që distanca e frenimit të mjetit të zvogëlohet
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
36 nga 40
1 pikë
Vështirësia në ndërrimin e marsheve mund të shkaktohet nga konsumimi i ferrotave të diskut të friksionit
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
37 nga 40
1 pikë
Përdorimi i marsheve ndërmjetëse mund të jetë shkak për rritjen e temperaturës së motorit
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
38 nga 40
1 pikë
Bllokimi i pompës së naftës mund të shkaktohet nga rënia e presionit të vajit në motor
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
39 nga 40
1 pikë
Nëse motorino e xhiron motorin, por nuk realizon numrin minimal të xhirove, shkak mund të jetë kontakti i mirë në bornot e baterisë
Saktë
Gabim
Kat. C1,C
Simulim i Testit
Pyetja
40 nga 40
1 pikë
Fatura për shoqërimin e mallit përmban datën dhe vendin në të cilën ajo është përpiluar
Saktë
Gabim
Pas
Para